dijous, 29 de desembre del 2016

El sol de primera hora

El sol matiner entrava per la finestra. Mica en mica acariciava el teu cos nu. Jo t'observava des de la butaca com t'anava tocant, m'agradava veure't així, dormint i calmada coberta pel sol de primera hora. Et vas girar i els teus pits es van situar a escassos centímetres, els vaig haver d’acariciar com un acte reflex fins que vas ser tu que mig adormida vas allargar la mà i te'ls vas començar a tocar, a pessigar fins que vas despendre el primer gemec...

La teva mà lliscava pel teu cos, els pits cada cop estaven més durs i els dits anaven rodejant la punta. Gemegaves a poc a poc i obries els ulls tot deixant al descobert el teu sexe humit i càlid. Estaves plaent per sentir com discorrien els meus dits pel teu sexe...hi caminaven i no paraven de lliscar en direcció al fons i quan pessigaves la punta del pit, el dit s’enfonsava sense treva, plaent i excitat...

Vas aixecar un xic el cap per despendre un nou gemec en el moment que notaves com el dit s'enfonsava a poc a poc. No deixaves de tocar-te els pits i voltejar-los amb les mans. No ho vaig poder evitar i vaig obrir un xic tes cames amb la intenció d'enfonsar la meva boca entre elles perquè notessis tot el plaer que et podien oferir la meva boca, mons dits i ma llengua. Frisaves per seguir notant aquesta excitació que et consternava...

Em notaves com entrava dins teu i anava jugant amb tu, cada cop més accelerada sentint una combinació de sensacions que et transportaven a un seguit de gemecs incontrolats. El sol t'escalfava tot el cos però el desig s'incrementava quan notaves que premia el pit amb insistència...desitjaves allò incontrolable entre tes cames...

Ma boca no parava de jugar i atiar els teus gemecs, et descontrolaves sense miraments i et removies per sobre el llit tot deixant que llisqués dins teu la boca, la llengua, els dits... no paraves de notar tot el meu escalf i m'agafaves fort amb tes mans fent que entrés fins al fons del teu plaer. Ja et tenia totalment descontrolada per mi però volia més i no pensava deixar-te escapar...

Em vas demanar que m’acomodés. No podia evitar situar-te a la punta del llit i fer-te seure sobre meu. Ho vas entomar amb celeritat i no vas fer res per evitar que entrés dins teu, de cop i fins al fons, tot movent la teva pelvis mentre jugava amb els pits de manera desenfrenada. Vas aixecar la vista i contemplaves al mirall la cara de plaer que feies cada vegada que entrava fins al fons i mossegava tons pits....

Et movies sense parar buscant un nou orgasme. Les teves mans marcant la meva espatlla i fent que entrés amb força i insistència. Vaig parar i et vaig portar fins a la butaca, t'hi vaig situar de 4 grapes i vaig entrar sense contemplacions fent que perdessis el món de vista. M'aferrava fort a tu amb la mà al ventre i fent que gemeguessis fins que ens vam descontrolar. Finalment vas notar el plaer calent com t’impregnava dins teu.


No era plaer el que notaves, sinó el rellotge que et desvetllava després d’un somni plaent i càlid…

1 comentari:

  1. Els despertadors no sempre són un bon invent, sobretot quan et tallen el rotllo...
    Això sí, després recordes el somni durant tooooot el dia; esperant que arribi la nit i la lluna et faci de guia.

    Deliciós.

    ResponElimina